Z uporabo naših spletnih storitev soglašate z uporabo piškotkov. Želim izvedeti več >>

Stik z nami, naročila: 01 24 47 200, info@vseknjige.si

Trženje duše: marketing umetnosti

Avtor: Patricija Simonič

KODA: 40160

Redna cena: 29,00

Na zalogi

Umetnica Patricija Simonič na življenje in umetnost gleda predvsem iz duhovnih vzgibov. Deluje kot slikarka in kiparka, sicer po svoji izobrazbi ekonomistka, ki se uveljavlja kot svojevrstna raziskovalka na področju postmodernega trženja.
Sama meni, da s svojimi deli oddaja dušo. Tako je tokrat izdala knjigo Trženje duše. Že sam naslov nakazuje na to, da je umetnost produkt umetnikovih čustev, duhovnega odraza življenja umetnika in razmišljanj, ki po njenem mnenju šele s tržnimi prijemi oživijo. V knjigi vsebinsko izhaja iz generiranja številnih abstrakcij postmodernega trženja, kapitalistične transformacije umetnosti in koncepta trženja umetnosti. Preučevani so torej, vsi ustrezni vidiki, tržni deležniki in dimenzije, ki izhajajo iz družbe in vplivajo na vrednostni sistem umetnosti. S trženjsko vsebino želi avtorica ustvariti način podpore razvoju in prezetaciji umetnosti v gospodarskem okolju in se tako slednje loteva bolj poslovno. Ob tem umetnica povezuje umetnost in poslovni svet na medsebojno odvisen način, ki ne škodi njuni avtonomiji in identiteti. Monografijo namenja vsem, ki jih zanima raziskovanje tako trženja kot tudi umetnosti ali pa morda presek obeh ved. Vsebina predstavlja niz izhodišč in odpira vprašanja za nadaljnje raziskovanje fenomena trženja umetnosti.

  • obseg: 185 strani
  • mehka vezava
  • možnost naročila knjige z umetniško grafiko, cena 35,00 EUR

 

 

 
Nalaganje...